Retourenbeleid

Mohma levert producten op maat, dat geldt voor zowel de maatwerkproducten die u bestelt als de producten uit de vaste collectie. De werkwijze van Mohma is, dat ieder product, afhankelijk van uw specifieke wensen, na uw bestelling wordt geproduceerd. Dat begint met (indien niet voorradig) het bestellen van het benodigde hout. Deze individuele, op maatwerk gestoelde, aanpak, betekent dat ieder product (zelfs dus de standaardproducten) zullen afwijken van de getoonde foto’s op de website. Om deze reden is het niet mogelijk om producten binnen twee weken te retourneren.

Uiteraard doen wij er alles aan om een product te leveren waar u tevreden mee bent. Tijdens het productieproces zullen wij contact opnemen om eventuele vragen en keuzes met u af te stemmen. Verder zullen wij indien u onverhoopt ontevreden bent er alles aan doen om dat te herstellen. Neemt u in dat geval met ons contact op om het euvel en mogelijke oplossingen te bespreken. Uitgangspunt is dat we het euvel naar tevredenheid herstellen op het geleverde product of u een nieuw product leveren als herstel niet mogelijk is.

Indien u ontevreden bent over het geleverde product dan is de procedure om onderstaand formulier te downloaden, in te vullen en terug te sturen aan info@mohma.nl. Wij verzoeken u om zoveel mogelijk foto’s toe te voegen die een beeld geven van het door u geconstateerde gebrek. U krijgt binnen 14 dagen bericht en indien nodig komen we langs om te beoordelen wat het euvel is en te bespreken hoe we dit op kunnen lossen.

Gebruikt u onderstaande formulier om bij Mohma aan te geven dat u ontevreden bent en aanspraak wilt maken op herstel/garantie:
Formulier voor melden van productdefect of ander gebrek